I am just a clerk which know a little bit of .NET Feel free to exchange comment, knowledge, and feeling with me!
查看我的完整個人檔案
24晚: 同honey玩 25午: 同金魚, dicky, 俊等打牌 26午: 上堂 26晚: 同肥狗, 江中等舊同學打邊爐
posted by Legendblog @ 23:18
發佈留言
<< Home
0 Comments:
發佈留言
<< Home